Klacht: vandaag 6 mei jl.

op 06 mei 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 07 mei 2016 om 07:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Bakker,

Dank u wel voor bericht. Wij vinden het erg vervelend om te horen dat de krant vandaag niet bij u is bezorgd. Wij zullen direct contact opnemen met de bezorgdienst om uit te zoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren. Helaas hebben wij geen nabezorging, daarom schuiven wij ter compensatie uw betaalperiode met een dag op. U kunt ervan uit gaan dat de krant voortaan weer keurig bij u bezorgd zal worden.

Met vriendelijke groet,

De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door dik bakker