Klacht: vanaf juli geen beeld voor 50% van de zenders

op 29 september 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ondanks herhaalde telefoongesprekken zowel met ziggo als de aannemer is er aan de klacht totaal niets gedaan.Er is een kabelbreuk geconstateerd in de straat.
Wij hebben nu 60% van het zenderaanbod niet meer maar betalen wel de volle mep aan abonnements kosten.Ik ver zoen u dan ook 60% van de maandelijkse kosten aan ons te retouneren

Gewenste Oplossing:

Tevredenheid is nu te laat ga per 01-11-2016 over naar Telfort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door volkerts44@ziggo.nl