Klacht: van mondeling overeengekomen reparatiekosten wordt afgeweken

op 18 januari 2014 over Phone House in de categorie Telecomwinkels

Mijn zoon bracht naar phonehouse Stadskanaal zijn telefoon voor reparatie van het beeldscherm. Mondeling was afgesproken dat de kosten tussen de 200 en 250 euro zouden liggen. Toen we de telefoon af haalde bedroegen de kosten opeens 300 euro. Na over en weer gepraat werd het uiteindelijk 275 euro. Ik vind dit niet kunnen. Er wordt toch niet voor niets van te voren over de kosten overlegd. Dit vind ik niet netjes!

De teveel betaalde 25 euro terugstorten

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Phone House in behandeling genomen

Heeft op 27 januari 2014 om 13:47 geantwoord

Ik ben hier niet mee akkoord. Ik heb teruggekoppeld aan phonehousr dat ik niet akkoord ben en dat ik mijn rechtsbijstand in schakel.klacht kan wat mij betreft niet worden gesloten

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Phone House een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Phone House

Heeft op 27 januari 2014 om 14:42 geantwoord

We hebben met de winkel gesproken over deze klacht en zij gaven aan dat er door een nieuwe medewerker een foutieve prijsindicatie is gegeven. Nadat de reparatie is voltooid, kwam de klant erachter dat de werkelijke prijs hoger lag dan de indicatie die is gegeven bij het informeren. De shopmanager heeft de situatie met de klant besproken en ze zijn samen tot een compromis gekomen. Wij kunnen daarom na afloop niet nogmaals de 25 euro terugstorten, aangezien er in de winkel akkoord gegaan is met het compromis.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Phone House beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door schuitema