Klacht: Van het kastje naar de muur

op 15 mei 2020 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Condor verwijst naar Edreams en Edreams verwijst naar Condor.

Ik heb een ticket geboekt voor 1 mei van Windhoek (Namibie) via Frankfurt naar Malaga. Met 2 verschillende maatschappijen, Condor en Lufthansa. Op de website van Edreams wordt verteld contact op te nemen met Condor. Dit heb ik gedaan, deze zeggen niets te kunnen doen voor mij en dat ik contact op moet nemen met Edreams. Ik heb gebeld met een nummer in engeland, alwaar ik een bandje kreeg en mijn reserveringsnummer moest achterlaten, waarna de verbinding verbroken werd. Het is ondertussen 15 mei en ik heb nog steeds niets geoord.

Gewenste Oplossing:

In eerste instantie zou het fijn zijn als je gewoon contact op kan nemen. Ik wil graag mijn geld terug of een voucher.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marrejawindhoek