Klacht: Van een droomreis, naar we hebben het thuis beter

op 30 september 2017 over D-Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Vandaag, 19-09-2017 zijn wij aangekomen in Mallorca.
800,- p.p. betaald, voor een mooi hotel met half pension. Dat is prima. Echter eenmaal de hotel kamer binnen gekomen treffen wij zo een verschrikkelijk uitzicht aan!

Bleek dat we een voordeelkamer hadden gekregen, een balkon zat niet erbij dat staat in de papieren, prima. Maar 800,- voor een voordeelkamer met zo’n uitzicht? Het uitzicht wat een muur van zo’n 15 verdiepingen hoog, met een lagere verdieping van 3 hoog. Omdat wij op 4 hoog zaten keken we recht op alle rotzooi wat op de derde etage was gegooid. Ronduit belachelijk.

Dit aangekaart bij de receptie, hun schrokken zich kapot wat we betaald hadden.. bij hun waren we 800,- in totaal kwijt geweest met zn tweeën!!!

D reizen kon niks tegenmoet komen. Zelfs geen 80 euro om in ieder geval de laatste vier dagen op een andere hotel kamer te zitten.

Nieuwe klanten voor dit hotel/deze kamer laten zien wat ze kunnen verwachten. De échte kamer.

Een tegenmoetkoming voor de eerste dag die half is weg gegooid voor geregel van een evt nieuwe kamer. + een vergoeding voor alle avonden die wij zijn gevlucht voor de hotelkamer en tot dat we in slaap vielen op een terras hebben doorgebracht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door D-Reizen in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat D-Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

D-Reizen

Heeft op 02 oktober 2017 om 15:17 geantwoord

Beste Niels en Max,

Allereerst excuses dat wij de klacht nu pas in behandeling nemen. Wij hebben van klacht.nl geen melding ontvangen dat jullie bericht geplaatst was en zien deze nu pas.

In ons systeem zie ik dat er ondertussen al contact ik geweest met de vakantiewinkel in Brunssum. Verder zie ik dat jullie ook al een afspraak hebben gemaakt om langs te komen en alles betreft de vakantie door te spreken.

Daarom sluit ik de klacht op klacht.nl.
Ik vertrouw erop jullie voldoende geïnformeerd te hebben.

Charlotte
D-reizen – Webcare

Bericht van D-Reizen

2 maanden geleden - Beste Niels en Max, Alle klachten worden afgehandeld door de vakantiewinkel waar de reis geboekt is. Op basis van uw postcode wordt u automatisch toegekend aan de vakantiewinkel, welke het dichtste in de buurt is. Wij melden alleen de klacht bij het desbetreffende filiaal, zodat zij jullie verder kunnen helpen. De vakantiewinkel in Brunssum is dus het juiste punt om de klacht te bespreken en zal deze met jullie afhandelen. Met vriendelijke groet, Charlotte D-reizen – Webcare

Heeft op 02 oktober 2017 om 18:41 geantwoord

Dat snap ik. Maar als dit zo is, waarom is deze site dan??

Maar als je er vanaf wilt.. Plaats ik bij niet tevreden wel weer opnieuw een klacht.. Dat ik hier nog over bezig moet zijn na een vakantie is al erg genoeg! Jammer dat jullie het zelf niet oppakken wanneer er op vakantie al contact is geweest over hoe de situatie was.

Alle klachten die gemeld zijn door Nielsenmax