Klacht: Van alles wat

op 13 september 2018 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Om te beginnen ik ben een trouwe Center Parcs vakantieganger en dit wat ik nu ga opschrijven heb ik ook nog nooit meegemaakt. Op 7 september 2018 na Les Ardenne toe gegaan voor een weekend we hadden er weer veel zin in omdat wij nog nooit geen negatieve dingen hadden meegemaakt. Wij komen in het huisje waar het muf stinkt ik denk doe lekker de ramen even open misschien heeft er een hond van te voren ingezeten dacht ik wat bleek ik pak water uit de keuken en het komt onder de keukenkast gelopen receptie gebeld na drie kwartier komt er een klusjesman maakt de onderste lat van de leuken open hij zegt groot probleem mag geen water meer gebruiken hij zegt kan alleen slapen daar gaan wij niet mee akkoord dus wordt er een andere huisje geregeld naar weer een uur te wachten. Ik zelf heb reuma artitris dit was geen succes weer alles inpakken en verhuizen dus heel veel pijn gehad, 4 consumpties gekregen voor een glaasje drinken. Wij waren 15 jaar getrouwd we wilde elke dag gaan uit eten met het gezin wat we al vaker hebben gedaan op Center Parcs maar deze keer was het eten lauwkoud bij het
buffet niet leuk veel geld kwijt en bijna niet gegeten. zaterdag toch maar naar de winkel om boodschappen te doen was mooi weer dus wij denken lekker BBQ houtskool gehaald open haardblokken voor sávonds gezellig in het huisje helaas ze hadden geen aanmaakblokjes in de supermarkt van alles geprobeerd kreeg met geen mogelijk de BBQ en open haard aan. maar wel weer een hoop geld kwijt aan die spullen.
zondag lekker met het entertainerteam leuk laser gamen nou die twee hadden beter thuis kunnen blijven met zo leuk waren die niet wat ik van andere parken wel gewend ben dat die zo leuk zijn.
Naar het laser gamen lekker pizza eten buiten op het terras pizza was koud weer terug gegaan pizza zou weer opgewarmd worden zeiden ze.

s’avonds lekker bowlen nou daar stinkt het zo muf daar zit je ook niet voor de lol net zo goed als de amusementshal maar ja je moet er toch iets van maken dus toch maar bowlen lekker drinken pakken ik bestel thee krijg echt een haags bakje zoals we het noemen de irritatie begon erg hoog te worden.

Zoals het altijd is geweest ik ben op het Meerdal Heijderbos Hutteheugte kempervennen vossemeren geweest vroeger was het vennebos ook nog van centerparcs alles was altijd supergoed maar Les Ardenne raadt ik niemand aan dit vindt ik erg jammer. Klachten heb ik dan ook nog nooit ingediend maar dit vond ik dat ik dit moest melden het zit namelijk erg hoog……zeer jammer

Als dit opgelost wordt

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 13 september 2018 om 15:54 geantwoord

Heeft op 13 september 2018 om 16:02 geantwoord

Met 50,00 euro maak je afgelopen weekend niet goed.

Alle klachten die gemeld zijn door Christel1974