Klacht: van alles mis

Eleonora Lucassen op 22 februari 2021 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op6 JANUARI 2021 is een nieuwe wasmachine Whirlpool geleverd.
Sinds die tijd is er van alles mis gegaan
Na de eerste lekkage volgde nog een tweede; als 95 jarige heb ik steeds moeten dweilen!!!!
Meer dan 20 telefoontjes heb ik gevoerd : een ellendige communicatie!!
Wie is er deskundig?
De telefonist?
De mannen, die bij mij over de vloer kwamen, vonden ook de interne communicatie ronduit slecht: zij worden daar steeds mee geconfronteerd.
Afgelopen artikel kwam ‘men’ met het verkeerde artikel.
Toen ik vanmorgen belde wanneer nu HET Y- AANSLUITSTUK VOOR DE AFVOER bij mij bevestigd zou worden, kreeg ik te horen, dat ik dat zelf aan kon schaffen, en dat ze dan wel zouden komen. Wat een klantenservice, geweldig toch???
HET IS NU 22 FEBRUARI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het hele systeem moet eens goed doorgelicht!!!!!

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik tevreden genoemd mag worden?
als het aansluitstuk is aangesloten
als ik - na alle ellende en tijdsverlies - nu , en ik vind dat ik daar recht op heb, een redelijke vergoeding tegemoet mag zien

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 24 februari 2021 om 15:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

De bezorgkosten zijn inmiddels al teruggestort.

Deze e-mail is gisteren naar u verstuurd:

Beste mevrouw Lucassen,

Bedankt voor uw bericht.

We hebben helaas enkel een Y-stuk voor de aanvoer, maar er is er een voor de afvoer benodigd. Die hebben onze bezorgers niet liggen. We kunnen pas langskomen als deze in huis is. Zou u deze zelf kunnen halen bij de bouwmarkt?

Als u het bonnetje en uw IBAN vervolgens toestuurt, dan zullen we het Y-stuk vergoeden tot een max. bedrag van €15,00 wegens het ongemak en kan er direct een nieuwe afspraak worden gemaakt.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Team Klantenservice BCC

Eleonora Lucassen

Heeft op 24 februari 2021 om 16:38 geantwoord

Ik wil, dat BCC wat anders laat horen, dan dat wat ik al gehoord had.

Reactie van de melder van de klacht Eleonora Lucassen

1 jaar geleden - BCC , ondanks adviezen vooraf over dat ik echt bij BCC moest zijn, omdat die een geweldige service hebben: daarin ben ik heel erg teleurgesteld. Nog steeds ben ik van mening, dat BCC het nu eindelijk eens goed af moet ronden

Alle klachten die gemeld zijn door Eleonora Lucassen