Klacht: van 30 Mbps naar 8 mbps na 2 weken ellende nog geen oplossing en geen enkel contact !

ACot op 02 juli 2020 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

Update
20200702 probleem niet opgelost, van service geen sprake, geen terugkoppeling meer van Youfone ondanks dat op klacht.nl ik volgens Sven terug zou worden gebeld. Morgen laatste dag om mijn internet snelheid probleem op te lossen, 2 weken is een meer dan redelijk termijn en na 2 weken dezelfde ellende. Inmiddels al een andere provider gecontracteerd en zal indien vrijdag 03-07-2020 het probleem niet is opgelost het contract opzeggen wegens wanprestatie.
Klantnummer: 1019310733

Wat ik trouwens niet begrijp bij klacht.nl dat ze overal opgelost zetten terwijl het probleem helemaal niet opgelost is, voor de duidelijkheid een klacht is pas opgelost als het probleem ook daadwerkelijk opgelost is, mijn klachtprobleem is sedert 19 juni tot heden NIET opgelost !!!

voor maandag 6 juli een goed werkende internet snelheid van minimaal 25 mbps

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht ACot

2 jaren geleden - Bedankt Robin, maar verwacht hetzelfde antwoord via deze website dat er voorlopig geen uitzicht is op een oplossing en dat ik zal worden teruggebeld (ooit) en daarmee is mijn probleem niet opgelost, stel ze middels deze website aansprakelijk voor de wanprestatie en tevens voor mij de legitieme reden om het contract te beëindigen, verwacht beslist geen oplossing meer na 2 weken ellendig internet, maar in ieder geval bedankt

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Youfone

2 jaren geleden - Beste Alex Cot, Allereerst natuurlijk mijn excuses voor het feit dat het probleem met de internetsnelheid nog niet is opgelost. Ik heb de Technische Dienst verzocht hierover vandaag contact met je op te nemen. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Anne

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 06 juli 2020 om 10:27 geantwoord

ACot

Heeft op 06 juli 2020 om 14:44 geantwoord

Hoop dat jullie dit (ooit) oplossen echter is voor mij de maat vol na 2 weken tot op heden met traag internet te moeten leven en dat nog wel als het hele gezin thuis zit, verder vind ik het ook erg onvriendelijk dat Youfone niet uit zichzelf een compensatie heeft voorgesteld na al deze ellende, ik heb daar nu ook geen behoefte meer aan. Verwacht dat Youfone zonder probleem meewerkt aan de overgang naar de nieuwe provider en accepteert dat het contract ontbonden wordt eind deze maand, Gr Alex

Klantnummer: 1019310733

Alle klachten die gemeld zijn door ACot