Klacht: slechte telefonische bereikbaarheid, soms 19 wachtende voor u klachtenlijn.

op 24 september 2019 over Valys in de categorie Taxibedrijven

Door te lange wachttijd aan de telefoon was er op zaterdag 21 september geen door komen aan bi VALYS de klachtenlijn, er waren op die zaterdag veel ritten die te laat waren of vrijdag al besteld en toch problemen hadden met VALYS was niet te bereiken.

Overschrijding van de ophaalmarge .Artikel 8 bij Valys.

Tijd naar boven 15 en naar beneden ook 15. en deze tijd wordt dagelijks overschreden. Ritten worden niet op tijd uitgevoerd.

Veel mensen zaten hierdoor zaterdag 21 september thuis en waren niet aanwezig op de bestelde plaats door Valys toedoen.

En hebben hierdoor 11 euro aan telefoonkosten moeten maken.
Ook deze kosten is voor VALYS.

VALYS moe teens denken aan een 0800 nummer zeker voor invalidevervoer.

Het zou beter zijn dat VALYS de snelheid – ophaaltijden- service eens onder de loupe gaat nemen.
Invalidevervoer verloopt Schandelijk door VALYS.

Artikel 6.1 houd voor Valys in:

Bij ernstige overschrijdingen rit duur of maximale ophaalmarge Wordt de bijdrage van de pashouder en passagier of meereizenden NIET GE-INT. afgelegde km wordt niet PKB geboekt.

Maar Valys probeerde door hun fout andere taxi te sturen, veel mensen vragen hier niet om, maar wordt door hun zelf gedaan?.
Hun 0900 nummer hoestaat dit ingesteld?. Daar de wachttijden verschrikkelijk lang zijn bij de klachtenlijn en die waren maandag 23 septber.

Verlopig is dit al sinds 2018 zo.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Valys

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Valys nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hschothorst