Klacht: Valse voorwaarden

op 17 juli 2012 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

In de actievoorwaarden van de I-padactie staat dat je na het betalen van 2 maandtermijnen de I-pad toegestuurd krijgt. Na de betaling van het 2e termijn is mijn I-pad nog steeds niet verzonden. De reden: er moet minimaal €299 betaald zijn. Omdat ik het geld (€75) van de toelatingstest nog in mindering kreeg op het lesgeld kom ik hier net niet aan. Ik vind het schandalig dat er in de voorwaarden iets anders staat en dat ik nu nog steeds geen I-pad in huis heb!
De rechtstreekse klacht leverde alleen maar weer hetzelfde rekensommetje op dat ik aan de telefoon ook al kreeg.

Deze week nog de I-pad in huis krijgen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht ChiBeau

5 jaren geleden - Helaas kreeg ik weer hetzelfde opverhaal te horen maar nu wel op een andere toon. Het bleek dus echt niet mogelijk om handmatig de I-pad toe te sturen. Excuses gekregen en ze zijn er nu mee bezig om het drempelbedrag lager te maken zodat dit niet meer zal gebeuren. Excuses gekregen en de tip om €12 over te maken zodat de I-pad alsnog zsm verzonden kan worden. Dit heb ik gedaan en ik zie op mijn pakket staan dat de I-pad vandaag komt. Kortom, uiteindelijk goede service wel jammer dat toen ik deze oplossing zelf aandroeg bij het 2e gesprek (3 weken geleden) het dus niet zou kunnen maar ik moest het hele termijnbedrag overmaken... Maar nogmaals, nu tevreden en ik ben heel goed en netjes te woord gestaan nav deze klacht.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van LOI beoordeeld.

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door ChiBeau