Klacht: valse voorlichting over de kosten

walter26 op 16 februari 2021 over F.S.service en Onderhoud in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Vanwege een ontstopping in mijn riool heb ik rioolontstoppingsservice leusden gegoogled.daar bleek Afvoer-ontstopping achter te zitten.Die schakelde F.S.service in.toen hadden bij mij de alarm bellen moeten afgaan.De monteur was een aardig iemand.Hij noemde bedragen en ik ging akkoord. nadat ik op een slechte tablet had getekend bleken de bedragen anders te zijn dan was afgesproken.ook werd er ineens btw gerekent wat niet de gewoonte is als je met particulieren afspraken maakt.Juridisch heb ik geen poot om op te staan.En je kan nergens met je klachten te recht ze hebben wel een klanterservice maar die is niet telefonisch bereikbaar.al met al voel ik mij flink opgelicht.Een wijze en dure les voor de volgende keer. Over 3 maanden zal het bedrijf weer anders heten. Ga nooit in zee met dat bedrijf.
vraag vooraf of het inclusief btw is en teken niks op een tablet dat kunnen ze na de handtekening wijzigen .laat het hem maar op papier zetten anders heb je geen poot om op te staan. wil; hij dat niet geef hem een schop onder zijn achterste en wijs hem de deur.dit was pure oplichterij

als ik de btw terug krijg(147 euro)
Het afgesproken tarief van 15euro per meter Ipv 40 euro per meter
en het aantal meters van 12 naar 8 wordt terug gebracht.
Dan blijft er nog een vorstelijk bedrag over voor 1 uurtje werk.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over F.S.service en Onderhoud

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over F.S.service en Onderhoud nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door walter26