Klacht: Valse voorlichting accomodatie

op 27 september 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Op onze heen ( 5sept) en terug reis (op 13 sept) van Italie hebben wij via Booking.com een Aguturismo “Antico Borgo”geboekt in Marostica Italie.
Deze aguturismo zou zich bevinden op Via Marosi 4..( No: 4 is niet te vinden )
Wij zijn “tig keer een berg op en af gereden . ( Hellings hoeken op de berg op van meer dan 16 tot 20 !! weg zo smal dat 1 auto net aan er kan rijden . Dit word nergens vermeld !!! dat de weg zo smal en zo stijl is )
( Gewoon gevaarlijk dat men dit niet aangeeft, mensen moeten dit weten ) tot in het donker zoekend!!! Toen Nood gedwongen in het donker op zoek naar overnachting in Balsano …
Op heel Via marosi is geen Aguturismo Antico Borgo , er bevindt zich 1 vermelde Aguturismo dan wel te weten Aguturismo Al Marosi op de Via Prandi op die berg. Daar zijn we 3 keer langs gekomen .
Zelfs bij navragen aan de bevolking. Niet bekend Antico Borgo .
Bij het melden van dat je de overeenkomst ontbind omdat je dus geen gebruik maakt van de overnachting ( want je kunt geen gebruik maken van iets wat er niet is )word niet gereageerde en is het fatsoen er niet eens om je geld te retourneren.

Wij zijn tevreden als Booking.com zijn verantwoordelijkheid neemt en dat wil zeggen : noteer bij accommodaties op bergen dat de weg slecht is , te smal , en onder welke hellings hoeken men naar een accommodatie moet rijden . Want zo gebeuren er nog ongelukken.
En wij de kosten van de NIET gebruikte overnachting van de heen en terug reis ( overnachtingen 5 en 13 september) van de onvindbare / al dan "NIET " bestaande agurturismo Antico Borgo " terug gestort krijgen van Booking .com. Dat we nood gedwongen een duur hotel hebben moeten nemen in Balsano tot daar aan toe . Maar men kan toch wel het fatsoen hebben het geld van de ontbonden overeenkomst en niet gebruikte overnachtingen te retourneren

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door martha prudon