Klacht: Valse voorlichting accomodatie

op 27 september 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op onze heen ( 5sept) en terug reis (op 13 sept) van Italie hebben wij via Booking.com een Aguturismo “Antico Borgo”geboekt in Marostica Italie.
Deze aguturismo zou zich bevinden op Via Marosi 4..( No: 4 is niet te vinden )
Wij zijn “tig keer een berg op en af gereden . ( Hellings hoeken op de berg op van meer dan 16 tot 20 !! weg zo smal dat 1 auto net aan er kan rijden . Dit word nergens vermeld !!! dat de weg zo smal en zo stijl is )
( Gewoon gevaarlijk dat men dit niet aangeeft, mensen moeten dit weten ) tot in het donker zoekend!!! Toen Nood gedwongen in het donker op zoek naar overnachting in Balsano …
Op heel Via marosi is geen Aguturismo Antico Borgo , er bevindt zich 1 vermelde Aguturismo dan wel te weten Aguturismo Al Marosi op de Via Prandi op die berg. Daar zijn we 3 keer langs gekomen .
Zelfs bij navragen aan de bevolking. Niet bekend Antico Borgo .
Bij het melden van dat je de overeenkomst ontbind omdat je dus geen gebruik maakt van de overnachting ( want je kunt geen gebruik maken van iets wat er niet is )word niet gereageerde en is het fatsoen er niet eens om je geld te retourneren.

Gewenste Oplossing:

Wij zijn tevreden als Booking.com zijn verantwoordelijkheid neemt en dat wil zeggen : noteer bij accommodaties op bergen dat de weg slecht is , te smal , en onder welke hellings hoeken men naar een accommodatie moet rijden . Want zo gebeuren er nog ongelukken.
En wij de kosten van de NIET gebruikte overnachting van de heen en terug reis ( overnachtingen 5 en 13 september) van de onvindbare / al dan "NIET " bestaande agurturismo Antico Borgo " terug gestort krijgen van Booking .com. Dat we nood gedwongen een duur hotel hebben moeten nemen in Balsano tot daar aan toe . Maar men kan toch wel het fatsoen hebben het geld van de ontbonden overeenkomst en niet gebruikte overnachtingen te retourneren

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door martha prudon