Klacht: Valse neppers van Youfone

op 06 juli 2012 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Een tijdje gelden had ik een klacht geplaatst over Youfone, ik hoopte mijn klacht gauw opgelost te krijgen, echter kreeg ik een mailtje van Youfone wat mijn wachtwoord was om in te loggen bij hun site. Vervolgens stond er, klacht opgelost. Dit was totaal niet relevant aan mijn klacht, zie hier;

Om te beginnen; in december vorig jaar bestelde ik mijn abonnement bij Youfone. Hierna heb ik moeten mailen, bellen en al het bijbehorend tot ik rond half februari mijn abonnement pas kreeg. Dit bleek zonder nummerbehoud wat wel besteld was. Dit bleek dus niet meer te kunnen, na vele telefoongesprekken. Afijn, rond februari kreeg ik het abonnement, alleen zonder Blackberry internet services, wat wel de bedoeling was. Ik heb soms meer dan een uur in de wacht moeten staan, zonder dat ze opnamen bij de klantenservice. Wanneer ik dan eindelijk wel werd gehoord, werden er beloftes gemaakt over e-mails die gestuurd zouden worden en nieuwe simkaarten die mij opgestuurd zouden worden en vele oplossingen meer. Hier is nooit meer wat terecht van gekomen. Ik heb daarna nog een dikke vier maand maand moeten wachten voordat, uit het niets, ik een berichtje kreeg dat mijn internet het deed. Verder zijn de bedragen die mij gefactureerd worden veel te hoog, met bedragen die tussen de 60 en 80 euro zitten, terwijl mijn abonnement een is van 20 euro. Wanneer ik de dusdanige facturen wil bekijken, kan dat niet omdat het systeem wat hier gebruikt voor wordt, ‘my youfone’ niet werkt. Ik heb dus geen inzage in de bedragen en ze blijven maar idiote bedragen afschrijven. Ook heb ik al twee keer een dreiging gekregen over afsluiting, omdat Youfone het, te hoge, bedrag niet incasseren kan. Wanneer hier over gebeld wordt, ligt het volgens youfone aan de bank, die ik ook al gebeld heb, maar volgens de bank is er niks aan de hand. Over deze hele parade van ongein wordt ook nog eens 7,50 administratiekosten verrekend door Youfone.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door JelleBijlsma