Klacht: Valse beloftes

op 15 augustus 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

De fusie/ samenwerkingsverband met ziggo en vodafone is echt heel slecht. Ik heb een elle lange klachtenlijst wat dateerd vanuit maart dit jaar. Contracten aanbieden en aangaan onder valse voorwenselen, is mijn mening. Ik heb er vaker aan gedacht hier mijn klacht te uiten, maar ik wilde beide bedrijven een kans geven dit klantenservice gericht op te lossen, maar helaas. En nee, ik geef de klantenservice niet de schuld van alles, maar wel de organisatie zelf, die willen niks met die service naar de klant toe te maken hebben. Hun zadelen liever de medewerkers van de klantenservice op met de “zeurende” klanten. Ik bespaar jullie de klachtenlijst die ik heb, laat ik het mezelf maar makkelijker maken…. het enige wat ik tot nu toe goed vind is de verbinding van tv/internet en bellen. Mobiel van vodafone? Geen flauw benul want ik wacht nu voor de 6e dag op de beloofde simkaartjes, dat is nu bijna een week…ook niet volgens afspraak.Waar ik het meeste van baal is dat de beloftes die gemaakt worden,niet nagekomen worden van zowel ziggo als vodafone. Voel me als klant vanaf dag 1 niet goed behandeld en heb reuze spijt van de overstap van kpn naar ziggo en vodafone.

Zoals ik al zei, de verbinding van tv, internet en bellen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mirandapastoors