Klacht: valse beloften !

op 03 mei 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

MM biedt op website koelkast aan met levering volgende dag. Na bestelling telf nagevraagd en ja, er is voorraad en levering zal de volgende dag of dag er na plaatsvinden. Omdat een beloofd bevestigingsmailtje uitbleef heb ik de volgende dag gebeld. Reactie; sorry, er is geen voorraad meer.
Familie en vrienden van mij hebben al eerder hetzelfde meegemaakt. Ik hoopte dat het nu beter zou zijn, maar MM heeft dit handelen tot kunst verheven. Wie gaat ze stoppen ???

Als dit handelen van MediaMarkt wordt bestraft.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

Bericht van Media Markt

10 maanden geleden - Geachte meneer Versteeg, Bedankt dat u contact heeft opgenomen met Media Markt. Tot onze spijt hebben wij u niet kunnen bereiken op het door u opgegeven contactnummer: 0759999999. Wij vinden heel vervelend om te vernemen dat uw order niet naar wens is verlopen. Wij willen u graag een cadeaukaart aanbieden ter waarde van €20, wij vernemen graag of u deze wenst te ontvangen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Jasper Ros Uw Media Markt-Team

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Assendelft57

10 maanden geleden - Kadokaart in goede orde en vlot ontvangen(die dus wél....), maar ik ga never meer iets bestellen bij de MM. Koelkast nu bij BCC besteld; die hadden meer dagen nodig maar gaven dat ook bij de bestelling al aan. Prima afgehandeld daar, zónder valse beloften.

Alle klachten die gemeld zijn door Assendelft57
x