Klacht: Valse 5 sterren hotel

Yilmaz1 op 11 april 2018 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Wij hebben een ‘5 sterren hotel’, geboekt in lara (Antalya). Ben iemand die wat redelijk gereisd heeft en zo ’n hôtel heb ik nooit gezien met 5 sterren. Ben ook iemand die zijn ogen dicht voor kleine gebreken, ben ook iemand die nooit een klacht heeft ingediend, maar deze hotel gaat er over. Heb nooit een 5 sterren hotel gezien met een douche bak die helemaal versleten is in slechte staat. In de kamer gescheurde zit banken, ze komen pas soms 2 dagen later u kamer opkuisen, smorgens krijgt u brood in plastiek folie die al 2 à 3 dagen oud is. Ontbijt schenken ze rijst, frieten die verouderd zijn etc… , de buiten zwembad dat gewoon leeg staat en niet in gebruik is. Zeer onbeleefd personeel. Er werd gezegd dat het 1.3 km is van centrum, ik kan garanderen dat het minstens 5 km is. Geen plek waar men kan zonnen. Ik heb 2 dagen zonder wifi gezeten. De internet valt steeds weg. De ramen zijn niet beveiligd, gaan zo open zonder rails of balkon!! Ik ben echt in chokkk dat zo ’n hôtel 5 sterren krijgt. Heb meteen na mijn 3 dag uitgecheckt en een ander hotel gaan boeken. Ik had via booking. Com Com geboekt voor 1 week. Ik wil graag mijn geld terug voor de resterende dagen dat ik genoodzaakt was het hotel te verlaten. Het betreft hier over öz hotel Antalya in Lara. (eski Lara çadesi ) sirin mahalesi is het adres.

Mijn geld terug voor resterende 4 nachten. Hier betaal ik niet voor.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door