Klacht: Valse 5 sterren hotel

Yilmaz1 op 11 april 2018 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben een ‘5 sterren hotel’, geboekt in lara (Antalya). Ben iemand die wat redelijk gereisd heeft en zo ’n hôtel heb ik nooit gezien met 5 sterren. Ben ook iemand die zijn ogen dicht voor kleine gebreken, ben ook iemand die nooit een klacht heeft ingediend, maar deze hotel gaat er over. Heb nooit een 5 sterren hotel gezien met een douche bak die helemaal versleten is in slechte staat. In de kamer gescheurde zit banken, ze komen pas soms 2 dagen later u kamer opkuisen, smorgens krijgt u brood in plastiek folie die al 2 à 3 dagen oud is. Ontbijt schenken ze rijst, frieten die verouderd zijn etc… , de buiten zwembad dat gewoon leeg staat en niet in gebruik is. Zeer onbeleefd personeel. Er werd gezegd dat het 1.3 km is van centrum, ik kan garanderen dat het minstens 5 km is. Geen plek waar men kan zonnen. Ik heb 2 dagen zonder wifi gezeten. De internet valt steeds weg. De ramen zijn niet beveiligd, gaan zo open zonder rails of balkon!! Ik ben echt in chokkk dat zo ’n hôtel 5 sterren krijgt. Heb meteen na mijn 3 dag uitgecheckt en een ander hotel gaan boeken. Ik had via booking. Com Com geboekt voor 1 week. Ik wil graag mijn geld terug voor de resterende dagen dat ik genoodzaakt was het hotel te verlaten. Het betreft hier over öz hotel Antalya in Lara. (eski Lara çadesi ) sirin mahalesi is het adres.

Gewenste Oplossing:

Mijn geld terug voor resterende 4 nachten. Hier betaal ik niet voor.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door