Klacht: Vakantieverblijf beantwoordt niet aan de beschrijving en is absoluut ondermaats

op 14 juni 2018 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Op een dekbed ( je moest zelf je bed opmaken) zaten faecesvlekken.
De televisie was een sneeuwveld, niet te bekijken.
Op het terrein stond een gebouw volledig afgespannen met ‘ opgepast asbest’ het dak lag vol oranje doeken om de asbestdeeltjes tegen te houden maar de doeken zaten vol gaten, je zat precies op een industrieel stort.
De openingsuren die je meekreeg strookten niet met de werkelijkheid.
Er was helemaal geen WiFi op het domein terwijl Booking aangaf dat die er was in de gemeenschappelijke ruimtes

Graag terugbetaling van 154 euro, heb het domein na twee dagen verlaten en had voor zeven dagen betaald. Op donderdag had ik terug telefoonpermanentie en kon die niet uitoefenen zonder WiFi . Er was immers ook nauwelijks telefoonverbinding op het domein.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Groeten van Max

2 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw Bogaert, Mijn naam is Thysa en ik werk voor Groeten van MAX. Ik zag uw klacht en wilde vragen of er inmiddels al iets voor u is gedaan? Wellicht zou u mij het hele verhaal eens willen sturen via: [email protected] Met vriendelijke groet, Thysa

Alle klachten die gemeld zijn door M.Bogaert