Klacht: Vakantierooster

op 30 augustus 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Volgens het vakantierooster rijdt de 306 van maandag t/m vrijdag in de vakantie om 7:54 u.
Begrijp niet zo goed waarom er dan minstens 10 mensen op die bus staan te wachten, die niet komt.
Bovendien loopt de vakantieperiode echt niet, zoals jullie denken, voor iedereen tot 2 september.
305 naar E’hoven reed stampvol voorbij. Dat geeft al aan dat de vakantie voor velen toch echt voorbij is.

Gewenste Oplossing:

Vakantierooster hanteren, prima, maar beperk deze periode tot max 4 weken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 30 augustus 2016 om 21:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Marley,

Wat ontzettend jammer om te horen dat je hinder van de drukte hebt ondervonden vanmorgen, tijdens je reis. Het klopt dat op zowel lijn 305 en 306 geen capaciteit meer was rond dit tijdstip, waardoor er helaas passagiers bij haltes zijn blijven staan. Dit is door de chauffeurs gemeld en inmiddels bekend in de regio.

Ik bied je mijn oprechte excuses aan voor dit ongemak.

Met vriendelijke groet,
^NT
Arriva Webcare.

Alle klachten die gemeld zijn door mwelten