Klacht: vakantiebonnen

op 04 mei 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 06 mei 2016 om 10:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Metzlar,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het spijtig om te vernemen dat u de bonnen niet heeft ontvangen.

Zojuist hebben wij telefonisch besproken dat wij de niet-geleverde bonnen zullen nazenden. U zult deze spoedig ontvangen.

Wij vertrouwen erop u zo voldoende geïnformeerd te hebben en wensen u verder veel leesplezier toe.

Met vriendelijke groet,

ER- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door keesmetzlar