Klacht: Vakantie wordt geannuleerd door centerparcs

op 11 oktober 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Vandaag, 11-10-2017, werd ik gebeld door een medewerkster van centerparcs die voor mij vervelend nieuws had, de geboekte vakantie in park village nature op 16-10-2017 kon niet doorgaan ivm het niet af zijn van de geboekte cottages type cocoon vip, deze cottages van 2 pers. t/m 10 pers. worden voor alle mensen geannuleerd. Tot mijn stomme verbazing vroeg ik hoe dit mogelijk was, daar niets over was gecommuniceerd en ook niets over op de site te lezen was, volgens de medewerkster was het park ook niet officieel geopend op 11 aug. Ook dit was niet gehaald ( ook niet vermeld!!) andere types waren niet beschikbaar, dus we hebben 3 opties, annuleren, andere datum, of ander park.
Aangezien wij met 2 gezinnen gaan, 1 uit Brabant en 1 uit zuid Holland is dit dus de enige datum dat de vakanties samen lopen, ander park ligt 130 km verwijderd van Disneyland Parijs en annuleren wllen wij niet om de dood eenvoudige reden dat deze vakantie geboekt is naar aanleiding van het overlijden van opa op 4 mei jl. hij heeft altijd met zijn kleinkinderen naar Disneyland gewild maar is er nooit van gekomen, zodoende dat we dit nadat alles achter de rug was hebben geboekt met de overgebleven centen van hem, ik mag verwachten dat centerparcs dit op een nette manier oplost, iedereen heeft vrij genomen, pension voor 2 hondjes is geboekt, hondjes moesten inentingen, boodschappen staan al klaar en hotelovernachting van zondag op maandag is besproken, over deze kosten wordt niet gesproken laat staan een fatsoenlijke oplossing.

Wij zijn tevreden als wij omgeboekt worden naar op zijn minst een gelijkwaardig ander type cottages, of dat centerparcs regelt dat wij ergens anders kunnen verblijven in dezelfde locatie.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 16 oktober 2017 om 11:15 geantwoord