Klacht: vakantie vlucht plotseling verplaatst, waardoor we een dag missen

op 20 juli 2016 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

We hebben bij TUI een vakantie geboekt naar Turkije voor 12 dagen (11 nachten), vertrek augustus 2016. De terugreis was in de ochtend, waardoor de laatste dag al niet meetelt. Omdat de heenreis ook s’morgens vroeg gepland stond, vonden we dat niet zo’n probleem: de eerste dag zouden we om half 11 in de ochtend in Turkije zijn. Gisteren kreeg ik een mail van TUI waarin stond dat de heenvlucht met 10 uur verlaat is. Dat betekent nu dat we pas s’avonds om half 9 aankomen. Daarmee hebben we een vakantie van 12 dagen geboekt waarbij we uiteindelijk maar 10 dagen profijt hebben. Gebeld met TUI, waar de telefoniste me vertelde dat hier “niets aan te doen is”. Met andere woorden: “pech”.

Ik ben tevreden wanneer er korting wordt gegeven op de vakantie, of wanneer de terugreis later vertrekt of de heenreis eerder.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DoctorQ