Klacht: Vakantie verziekt door tui

op 12 oktober 2017 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een reis geboekt bij TUI naar Royal Wings in Lara. Kamer met airco. Nu blijkt dat de airco het niet doet. Deze word centraal geregeld, maar voor het hotel is het seizoen afgelopen. In de beschrijving van tui is daar niets over te vinden, die geven op dat er gewoon airco is. Als ik dat had geweten van te voren, had ik daar niet geboekt. Airco is voor mij een noodzakelijk iets. We hebben vanaf dag 1 erover geklaagd( nog niet wetende dat de airco het helemaal niet doet). Er werd gezegd dat er zo een monteur zou komen om hem te repareren. Wij wachten. Na 1 1/2 uur weer naar de balie. Nu werd er gezegd dat ze de andere dag zouden komen. Andere dag, nog niets. Weer naar de balie. Werd gezegd, wacht maar boven want ze komen er zo aan. Niet dus. Weer naar beneden, maar nu naar de manager. Deze vertelde uiteindelijk dat de airco het niet meer deed omdat het seizoen was afgelopen, en al was het niet zo dat het dan toch centraal geregeld werd. En dat tui hiervan op de hoogte is. In tussen ook al een aantal x geprobeerd de hostess te bereiken, dit loopt allemaal via Nederland. Dus de kosten lopen aardig op! Na ook nog een stuk of 10 mails te hebben gestuurd( die wel beantwoord zijn), zaten we nog steeds met een airco die het niet doet. Dag 5 van onze vakantie ( waar we nog niet van hebben kunnen genieten) word ons een voorstel gedaan om van hotel te veranderen waar de airco het wel doet. Moesten eerst gaan kijken voor we beslisten. Wij naar hotel Royal Seginus om de kamer te bekijken. En ja hoor, de airco deed het. Dus besloten we om daar naar toe te gaan, alleen voor de airco. Het hotel is niet onze keuze, maar er is airco!!!!!!! Konden pas op dag 6 er naar toe. Daar s’middags aangekomen en naar de kamer gebracht. En wat denk je………GEEN AIRCO. Ook deze word centraal geregeld, maar bepaalde tijden staat hij maar aan. Dus zijn we maar weer gaan bellen, want ook hier word gezegd dat tui hiervan af weet. WAAROM zijn wij dan over gebracht! Inmiddels hebben wij voor ca.€90 verbelt. En nog niet van onze vakantie kunnen genieten. Vandaag met de hostess gesproken, konden met veel pijn en moeite de telefoon kosten terug krijgen, maar dan moeten we van verdere actie afzien. En DAT schiet me toch even in het verkeerde keelgat. Zoveel neer tellen voor een vakantie, en dan dit ervoor terug krijgen!!!!! Ik zeg DOEJIE TUI. Zo ga je niet met mensen om, tui doet alleen maar zakken vullen, en verder mag je niet l….n.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als 1. Mijn telefoon kosten werden terug betaald
2. Er compensatie word gedaan over mijn verloren
dagen.
3. Tui toegeeft misleidende informatie verstrekt te
hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Frenske58