Klacht: Vakantie tenerife compostela beach

op 03 oktober 2017 over D-Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Geachte D-Reizen,

3 maanden geleden heb ik een reis geboekt bij D-Reizen dukenburg, ik werd vriendelijk geholpen, vakantie uitgezocht, we gingen kijken naar de soort kamer die we wilde, wij gaven aan nou met strandbedden in ’t tuintje zou lekker zijn en een airco. Prima dat kan dan boeken we die kamer zegt die dame, nou ik vraag nog hebben we dan die strandbedden erbij in ’t tuintje, ja die heb je erbij waarop ik reageer oh dan kan ik me strandlakens meenemen want dan kunnen we lekker op de bedden liggen ‘savonds, ja dat kan zegt zij tegen mij. Nou op 21 september is het dan zover, dan vliegen mijn vriend en ik naar Tenerife naar compostela beach golf om daar een fijne vakantie te hebben. Nou ‘savonds kwamen we daar aan om 5 uur en kregen de sleutel van de kamer, prima wij naar de kamer toe, en ik maak de deur open en ik kijk en tot mijn verbazing heeft die kamer maar 1 raam, en GEEN strand bedden, ik ben naar de receptie gegaan en gezegd van ik heb om een kamer gevraagd met strandbedden & een airco ( die airco hing tevens wel op de kamer) . Ja zegt die vrouw van de balie ik kan er niks aan doen dan moet je bij je reisleiding zijn. Ik heb dus meteen de spoedlijn gebel van tui ik werd erg vriendelijk geholpen door een jonge man aan de telefoon, op ons papier stond dus alleen de airco vermeld en geen strand bedden, terwijl er duidelijk is gezegd tegen ons dat we airco hadden & strandbedden. Maar naar lang bellen schoten we er nog niks mee op en moesten we wachten tot de volgende dag dat de manager van het hotel aanwezig was, volgende dag met hem gesproken en dus daarover gehad ja hij kon er niks aan doen alleen als ik 25 euro per nacht bij ging betalen, en wij verbleven daar 10 dagen en dan heb je 10 x 25 euro = 250 euro wat ik even meer moet betalen om die strandbedden te hebben terwijl ik het op het reisbureau duidelijk heb gevraagd.. Nou ik heb gezegd dat ik dat niet doe want dat vind ik te duur en de fout ligt niet bij mij. Maar ze konden er verder niks aan doen, ook zei de man aan de spoedlijn dat deze fouten VAKER voor komen bij D-REIZEN. Wij hebben onze 10 dagen toch volgehouden in de kamer waar we het niet mee eens waren, ik heb ook D-Reizen dukenburg gebeld en dat haar uitgelegd de dame zei heel boos nou dat heb ik niet gezegd en dat weet ik 100% zeker en dit en dat en ze werd erg boos aan de telefoon en heb ik gezegd laat maar hier ga ik niet op in ik dien een klacht in als ik thuis kom van vakantie. Daar was deze dame niet mee eens maar ik laat mijzelf niet op de kop zitten en al helemaal niet als ik 3x naar heb gevraagd of ik strand bedden heb en een airco ( de airco hadden we dus wel alleen geen bedden en een tuintje). Ik vind dit niet de manier waarop je je klanten behandeld.

Nou wanneer ik tevreden ben is misschien dat we tot een oplossing waren gekomen op vakantie maar dat zat er niet in. Dus nu verwacht ik dat er van D-Reizen uit wel wat tegenmoed zal komen. Want ik kom na een lange reis aan op mijn bestemming en is dit dus een flinke belemmering. wat eigenlijk mijn vakantie verpest heeft.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar D-Reizen over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door D-Reizen in behandeling genomen

Bericht van D-Reizen

1 maand geleden -

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat D-Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

D-Reizen

Heeft op 04 oktober 2017 om 14:22 geantwoord

Beste Brenda,

U heeft deze klacht 3 keer op klacht.nl gezet. Ik heb gereageerd op 1 van deze berichten die u ook terug kunt vinden op deze website. Ik vraag u dan ook deze klacht te verwijderen of af te sluiten zodat wij niet alles 3 keer hoeven te sturen.

Alvast bedankt!

Glenn