Klacht: Vakantie tenerife compostela beach

op 03 oktober 2017 over D-Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Geachte D-Reizen,

3 maanden geleden heb ik een reis geboekt bij D-Reizen dukenburg, ik werd vriendelijk geholpen, vakantie uitgezocht, we gingen kijken naar de soort kamer die we wilde, wij gaven aan nou met strandbedden in ’t tuintje zou lekker zijn en een airco. Prima dat kan dan boeken we die kamer zegt die dame, nou ik vraag nog hebben we dan die strandbedden erbij in ’t tuintje, ja die heb je erbij waarop ik reageer oh dan kan ik me strandlakens meenemen want dan kunnen we lekker op de bedden liggen ‘savonds, ja dat kan zegt zij tegen mij. Nou op 21 september is het dan zover, dan vliegen mijn vriend en ik naar Tenerife naar compostela beach golf om daar een fijne vakantie te hebben. Nou ‘savonds kwamen we daar aan om 5 uur en kregen de sleutel van de kamer, prima wij naar de kamer toe, en ik maak de deur open en ik kijk en tot mijn verbazing heeft die kamer maar 1 raam, en GEEN strand bedden, ik ben naar de receptie gegaan en gezegd van ik heb om een kamer gevraagd met strandbedden & een airco ( die airco hing tevens wel op de kamer) . Ja zegt die vrouw van de balie ik kan er niks aan doen dan moet je bij je reisleiding zijn. Ik heb dus meteen de spoedlijn gebel van tui ik werd erg vriendelijk geholpen door een jonge man aan de telefoon, op ons papier stond dus alleen de airco vermeld en geen strand bedden, terwijl er duidelijk is gezegd tegen ons dat we airco hadden & strandbedden. Maar naar lang bellen schoten we er nog niks mee op en moesten we wachten tot de volgende dag dat de manager van het hotel aanwezig was, volgende dag met hem gesproken en dus daarover gehad ja hij kon er niks aan doen alleen als ik 25 euro per nacht bij ging betalen, en wij verbleven daar 10 dagen en dan heb je 10 x 25 euro = 250 euro wat ik even meer moet betalen om die strandbedden te hebben terwijl ik het op het reisbureau duidelijk heb gevraagd.. Nou ik heb gezegd dat ik dat niet doe want dat vind ik te duur en de fout ligt niet bij mij. Maar ze konden er verder niks aan doen, ook zei de man aan de spoedlijn dat deze fouten VAKER voor komen bij D-REIZEN. Wij hebben onze 10 dagen toch volgehouden in de kamer waar we het niet mee eens waren, ik heb ook D-Reizen dukenburg gebeld en dat haar uitgelegd de dame zei heel boos nou dat heb ik niet gezegd en dat weet ik 100% zeker en dit en dat en ze werd erg boos aan de telefoon en heb ik gezegd laat maar hier ga ik niet op in ik dien een klacht in als ik thuis kom van vakantie. Daar was deze dame niet mee eens maar ik laat mijzelf niet op de kop zitten en al helemaal niet als ik 3x naar heb gevraagd of ik strand bedden heb en een airco ( de airco hadden we dus wel alleen geen bedden en een tuintje). Ik vind dit niet de manier waarop je je klanten behandeld.

Nou wanneer ik tevreden ben is misschien dat we tot een oplossing waren gekomen op vakantie maar dat zat er niet in. Dus nu verwacht ik dat er van D-Reizen uit wel wat tegenmoed zal komen. Want ik kom na een lange reis aan op mijn bestemming en is dit dus een flinke belemmering. wat eigenlijk mijn vakantie verpest heeft.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar D-Reizen over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door D-Reizen in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat D-Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

D-Reizen

Heeft op 03 oktober 2017 om 12:24 geantwoord

Beste Brenda,

Allereerst bedankt voor het delen van deze vervelende situatie. Het is natuurlijk geen fijn begin van de vakantie als de kamer tegenvalt. Jullie hadden een kamer met een mooie tuin verwacht en deze niet gekregen terwijl je hier wel in de veronderstelling van was.

Omdat ik graag wilde kijken wat er precies mis is gegaan, heb ik gesproken met mijn collega die dit geboekt heeft voor jullie. Zij geeft aan 100% zeker te weten dit niet bevestigd te hebben aan jullie. Mijn collega geeft aan dat ze dit in de bevestiging zou zetten wanneer het zo belangrijk voor jullie was geweest. Dan wisten jullie ook zeker dat dit er was geweest voordat de vakantie begon. Ik ben bang dat er een miscommunicatie is geweest. Hoe en precies dit is gebeurd durf ik niet te zeggen omdat ik er niet bij was, maar ik kan jullie daarom ook geen compensatie bieden. De eenkamerappartementen hebben nooit een balkon of terras. Mijn collega kan zich dus ook niet vergist hebben in het kamertype.

Ook geeft mijn collega aan dat ze zeker niet boos was. Dit is jammer genoeg ook verkeerd overgekomen. Ze snapt dat dit voor jullie een vervelende ervaring opgeleverd heeft en wilde de situatie uitleggen. Daardoor hebben jullie een discussie gehad en dat kwam misschien wat minder positief over.

Ik zou u en uw partner graag helpen bij deze vervelende situatie, maar wanneer mijn collega aangeeft dit niet gezegd te hebben ga ik daar ook van uit. Ook staat dit niet in de bevestiging van de geboekte vakantie, dus daar kunnen we het ook niet uit herleiden. We houden altijd dit document aan als bewijs. Er staat een eenkamerappartement aangegeven en die hebben dus nooit een balkon of terras bij dit hotel. Dit staat ook correct op de uiteindelijke bevestiging.

Ik zeg zeker niet dat u liegt, maar er is in dit geval waarschijnlijk een miscommunicatie geweest waardoor dit probleem is ontstaan. Ik bel u graag om dit nog eens door te nemen en alles uitgebreid te bespreken, maar ik kan er niks aan veranderen. Ik hoop dat u toch nog genoten hebt van het mooie Tenerife.

Ik zie dat u deze klacht 3 keer op klacht.nl gezet heeft. Ik zal alleen op deze reageren en op de anderen een verwijzing plaatsen naar deze klacht.

Glenn
D-reizen – Webcare