Klacht: Vakantie naar de knoppen!

op 28 januari 2014 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Geachte Center Parcs Nederland,

Normaal zijn wij altijd positief over jullie geweest maar dit keer niet!
Mijn oma B. had een verassing voor ons geregeld, op naar Center Parcs, omdat we nog nooit op vakantie waren geweest, ik er erg aan toe ben en zwanger was (dit is haar eerste achterkleinkind).. waar wisten we nog niet omdat ze voor een mysterie park gekozen hadden, gelukkig kregen we dit wel ruim van te voren te horen waar we terecht mochten, complimenten daarvoor!
Back to the problem..
Ik was zaterdag 24-08-2013 alles voor ons (aankomende) kleine jongen Quin aan het schoonmaken, ik was 34 week 4 dagen in verwachting en plots s’avonds begonnen spontaan mijn weeën.. helaas van de vakantie maar ook gelukkig dat we hem in ons armen konden houden ookal moest hij eigenlijk tot de officele uitgerekende datum blijven, en lag hij aan allerlei apparaatjes en plakkertes waren we dolblij! Mijn oma B. gebeld en het goede-en slechte nieuws verteld. Zij heeft jullie meteen de 26-08-2013 gebeld zo vroeg als het kon! Ze had het probleem uitgelegd,dat niemand verwacht dat je met 34 week 4 dagen gaat bevallen plots, en of ze dan geen tegoedbon kon krijgen of dat we het konden verzetten naar een latere datum.. ‘Nee werd haar gezegd dit is niet mogelijk’, dan zou u er maar alleen moeten gaan zitten op het park. Wat niet mogelijk was omdat ze geen vervoer had, en wij juist iemand hadden geregeld die wilde rijden..’dat was dan zonde van haar geld werd gezegd’ we balen hier nog steeds van en hierbij wil ik jullie vragen of er echt geen tegoedbon bestond/bestaat of dat ze het mocht verzetten..? En dit is echt niet om slechte reclame te maken, maar ik kon jullie geen pb’tje doen.. Wij balen hier nog steeds heel erg van omdat, dit ons 1e famillie uitje zou zijn.. Hoor graag nog van jullie terug!

Veronique Klomp.

Tegoedbon of vergoeding van de vakantie of een héle goede en goedkope aanbieding!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

Heeft op 29 januari 2014 om 11:37 geantwoord

Slechte oplossing. Ik laat mijn advocaat hier nu naar kijken. Ze willen er niks aan doen i.v.m geen annuleringsverzekering die we niet konden aansluiten omdat het een mysterie park is en te kort dag!

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 29 januari 2014 om 11:59 geantwoord

Op 29 januari jl. is er een e-mail gestuurd naar de gast door de afdeling Guest Relations van Center Parcs.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Center Parcs beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door VeroniqueJopieAnitaJitseQuin