Klacht: Vakantie Mexico die niet doorging helaas….

op 19 augustus 2016 over Tix.nl in de categorie Online Vliegtickets

Mijn kinderen hebben de hele vakantie zich kapot gewerkt om naar Mexico te gaan. Alles geregeld en gecheckt, inentingen internationaal rijbewijs etc. Aangekomen op vliegveld bleek dat ze een Esta nodig hadden voor overstap in Amerika. Nergens terug te vinden in de sites. Nergens medewerking geen gehoor, wat ze ook probeerde. Vliegtuig gemist, geen reis geen vakantie weg geld…. Erg zuur!

Tegemoetkoming in de gemaakte kosten voor de kinderen. Dat wil zeggen, de kosten voor de reis terug. Dan laat ik de kosten voor inentingen, geld wisselen, internationaal paspoort buiten beschouwing.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tix.nl over deze klacht.

Bericht van Tix.nl

7 maanden geleden - Beste Jaqueline, Allereerst willen wij aangeven het zeer vervelend vinden te lezen over de ontstane situatie en je negatieve bevindingen. Wij hebben daarom de betreffende reservering voor je nagekeken. Wanneer je een boeking via onze website maakt, trachten wij deze zo spoedig mogelijk voor je te reserveren in samenwerking met de uitvoerende luchtvaartmaatschappij. Wanneer een vliegticket is uitgegeven en daarmee definitief bevestigd, gelden de vliegticketvoorwaarden van de luchtvaartmaatschappij. Nadat de reservering definitief is, sturen wij je een boekingsbevestiging. In deze bevestiging wordt vermeld dat de reiziger zelf verantwoordelijk is voor het verzorgen van de juiste reisdocumenten. Over welk reisdocument je dient te beschikken en de geldigheid hiervan verwijzen wij je naar www.cibt.nl. Wij begrijpen dat de ontstane situatie het nodige ongemak met zich heeft meegebracht en wij willen de reservering dan ook grondig onderzoeken om je een uitgebreide reactie te geven. Helaas is onze specialist op dit gebied momenteel niet aanwezig. Deze collega is morgen weer werkzaam en zal dan met spoed je klacht behandelen. Onze excuses dat hier enige vertraging in ontstaat, maar wij wensen je enkel de beste afhandeling te bieden door één van onze specialisten. Wij hopen op je begrip in deze en zullen ons best doen je zo snel mogelijk van een inhoudelijk antwoord te voorzien. Met vriendelijke groet, CustomerCare TIX.nl

Reactie van de melder van de klacht Jacqschaik

7 maanden geleden - Bedankt voor de snelle reactie, mijn kinderen hebben gebruik gemaakt van de site die u ook aanprijst. Die gaf duidelijk aan voor Mexico geen visum of andere aanvullende papieren nodig. Daarom vertrokken ze vol vertrouwen richting het vliegveld Dusseldorf. Met vriendelijke groet, Jacqueline de Jager

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tix.nl in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tix.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tix.nl

Heeft op 19 augustus 2016 om 07:41 geantwoord

Beste mevrouw de Jager,

Bedankt voor de toevoeging.
Zoals gisteren aangegeven, hebben wij de reservering doorgegeven aan onze specialist op dit gebied en die zal dit deze middag in behandeling nemen. Je zult hierover per e-mail verder worden bericht.

Mocht je voor die tijd verdere vragen hebben, kun je deze altijd insturen naar ons e-mailadres: customercare@tix.nl.

Customer Care
TIX.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Jacqschaik