Klacht: Slechte animatie

[email protected] op 22 januari 2013 over Vakantie-eiland Braakman in de categorie Camping & Outdoor

Al jaren op de Braakman maar afgelopen jaar was echt de domper. Mevrouw hoofdanimatie, die ook op de receptie werkt, nooit aanwezig en staat alles af aan twee andere mensen. De ene is al jaren bekend bij ons en veel andere gasten (Patrick), deze jongen doet echt goed ze best en doet alles om de kinderen en hun ouders een goed gevoel te geven, wat hem ook lukt. En dan is er nog zo’n blond meisje (sharia), welke alleen druk is met de jongens, zichzelf en haar telefoon. Als de Braakman doorstart hoop ik dat Patrick zeker terug komt en de rest.. laat die maar lekker thuis zitten. Wij boeken pas weer als we hier zeker van zijn.

Als Patrick terug wordt aangenomen, bij voorkeur dat hij de hoofdanimatie wordt. Hij weet van aanpakken en hoe je met gasten om moet gaan.

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantie-eiland Braakman

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vakantie-eiland Braakman nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door