Klacht: 1650 euro weggegooid

op 15 augustus 2016 over Vakantie-eiland Braakman in de categorie Camping & Outdoor

Op 1 augustus 2016 zijn wij aangekomen op uw park. Bij aankomst bleek F003 vol gebreken en konden wij bijna dagelijks naar de receptie.De helft van de spullen die aanwezig hoorde te zijn waren niet aanwezig in de caravans we vonden een dode vogel onder de kast en de matrassen en beddengoed zat vol vlekken in F003 kwamen wij er op het laatst achter dat 1 matras zelfs vol spochtvlekken zat. Na settelen zijn wij het park gaan verkennen en tot onze verbazing was er van het mooie verhaaltje op uw website niks waar. Alles wat leuk was voor kinderen ging om 19 uur dicht (speelhal enz) Speelhal met computerspelletjes bestond uit 2 gokkasten die niet aanstonden en wat pool tafels en het animatie team op het park was gewoon een lachertje van het aangegeven programma klopte helemaal niks en de kinderen (4, 7, 8, 9 en 13) alleen laten gaan was al helemaal geen optie gezien de leeftijd en ongeintresseerde houding van het aanwezige personeel. De speeltuin aanwezig op het park was in zeer slechte staat het rook er naar plas en de aanwezige speeltoestellen waren bij lange na niet geschrikt voor jonge kinderen.
Overal waar je kwam liepen er 16 tot 18 jarige rond (personeel) die geen flauw idee hadden wat ze moesten doen. Over het hele park heen stonden oude vervallen toilet gebouwen die er niet meer uit zagen (grafitie, smerig) en de nieuwe gebouwen waren maar half in bedrijf genomen.
Wij wisten vooraf dat er geen binnenbad op het park aanwezig was maar kregen vrijkaartjes voor een bad in de buurt (30 min met de auto en op de fiets zeker niet te doen) daar aangekomen was het bad levens gevaarlijk overvol muziek veelste luid en alles behalve schoon.
Klachten word niks mee gedaan en het personeel bij de receptie praat je gewoon naar de mond om weer van je af te kunnen zijn. Bij reparatie verzoeken kreeg je personeel aan de caravan die je amper kon verstaan en een uur in de wind stonk naar sterke drank.

Dit was er volgens jullie website allemaal te doen :
Ontspanning:

Show- en speelavonden, fietstochten, puzzeltochten, familiedag (in de landelijke schoolvakanties)
Beachvolleybalwedstrijden en voetbalwedstrijden (in de landelijke schoolvakanties)
Voorzieningen:

Speelvelden (voetbal, basketbal, beachvolleybal, tafeltennis)
Midgetgolfbaan
Skatebaan (o.a. halfpipe, quarterpipe en launcher)
Tennisbanen (outdoor)

Ontdekkingstochten
Optredens
Jeugdvoetbalcompetitie
Sportactiviteiten

Ik heb er letterlijk niks van terug kunnen vinden op het park. In het weekend bleek er een artiest te zijn dit was behalve in de ruimte waar die optrad nergens op het park terug te vinden.
Wij hebben ons vertier buiten het park moeten zoeken waardoor deze vakantie 2x zo duur geworden is als de bedoeling was.

Normaal gaan wij naar Centerparcs of een van de andere betere parken die er in ons land te vinden zijn. Wij wisten dat wij aan luxe in zouden leveren door voor dit park te gaan maar met wat er volgens de website allemaal zou zijn aan animatie en activiteiten voor de kinderen was dit een wel overwogen beslissing helaas bleek het allemaal 1 grote rampen vakantie te zijn geweest en was dit voor ons de laatste keer op dit park.

Ik ben te vrede als Marina Beach met ons in gesprek gaat over deze flop vakantie en samen met ons een passende oplossing zoekt voor dit fiasco.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantie-eiland Braakman

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vakantie-eiland Braakman nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marijn Janssen