Klacht: Vakantie bonnen aangevraagd

op 26 mei 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

In februari heb ik mijn vakantie door gegeven en ik zou plm 14 dagen voor ingang van de vakantie de bonnen in huis hebben. 2 juni gaan wij weg maar geen bonnen, komen die nog?

Ik zou tevreden zijn als ik voor 2 juni de bonnen in huis heb. Mijn vakantie is van 2 t/m 25 juni.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 26 mei 2016 om 08:19 geantwoord

Geachte mevrouw Roubos,

Dank u wel voor uw bericht. Wij hebben uw abonnement erbij gezocht en zien dat er nog geen bonnen waren aangevraagd. Voor de volgende keer is het goed om te weten dat er altijd een bevestiging wordt verstuurd. Indien u deze niet ontvangt is de wijziging niet goed doorgekomen. Zojuist hebben wij de bonnenperiode voor u ingevoerd. U ontvangt bonnen voor de periode 3 juni t/m 25 juni. 2 juni was helaas niet meer mogelijk vanwege de verwerkingsperiode. U kunt de bonnen uiterlijk 1 juni bij u in de bus verwachten. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

RC - De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door roubos1950@hotmail.com