Klacht: Uw vervangende toestelservice / Dynafix

op 29 juli 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Om het één en ander meteen duidelijk te maken wil Ik u vragen om het volgende door te lezen:

De Tamara’s van Dynafix gebruiken heel veel ‘feiten’ en ‘bewijs’ om in mijn ogen onder een reaparatie uit te komen. Daarnaast gaan ze van frustraties uit bij de Klant en blaffen ze je af.

In mijn specifieke geval sluit Tamara H uit dat het om Val, stoot en drukschade gaat (dit gesprek heb Ik opgenomen). Later draait Tamara D het zo dat dit het resulaat was van een test waar over Han weer zegt dat die test niet heeft plaatsgevonden. (Ook opgenomen) Wel zeggen ze ‘objectief’ beoordeeld te hebben dat mijn scherm niet Los Kan gaan zitten tijdens transport in een enveloppe. Ze gebruiken een microscoop waardoor de schade erger lijkt aldus Tamara H. Aparte club van mensen.

Een nieuwe Iphone 6 16GB

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Timklacht2016