Klacht: uw klacht oplossing geeft een onjuist beeld

op 26 juni 2021 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Een aantal weken geleden heb ik twee klachten ingediend over Prijsvrij.nl. Dit bedrijf heeft gereageerd echter totaal geen oplossing geboden. Uw overzicht suggereert dat Prijsvrij een hoog aantal klachten oplost. 150 van de 157. Echter dit aantal is veel kleiner. Mijn klachten hebben nu ook status opgelost met een groen kleurtje. Dit is absoluut onjuist.

Aanpassing van uw overzicht, waarbij de melder kan aangeven of hij tevreden is. Deze splitsing aangeven. De melding opgelost voor alles waarbij een bedrijf maar heeft gereageerd geeft een onjuist beeld.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 27 juni 2021 om 13:05 geantwoord

Goedemiddag heer Piek,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Bedrijven hebben de mogelijkheid om een klacht op opgelost te zetten. Dat mag alleen indien het bedrijf in de oplossing beschrijft, welke inspanning ze geleverd hebben om de klacht op te lossen. Alleen de klager bepaalt uiteindelijk of de klacht afgesloten mag worden. Mocht de klager het niet eens zijn met de oplossing, dan kan deze dat laten weten door een (negatief) cijfer te geven over de gegeven oplossing of een nieuwe reactie te plaatsen.

Klacht.nl is een platform dat klagers en bedrijven met elkaar in contact brengt. We hebben er bewust voor gekozen om ons niet te bemoeien met de inhoud van klachten, danwel oplossingen.

Wel staan wij altijd open voor feedback van gebruikers van ons platform dus wij zullen uw feedback zeker meenemen in de verdere ontwikkeling en verbetering van ons platform.

Bedankt voor uw moeite en wij wensen u nog een prettige zondag toe.

Michael - Klacht.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Drentse reizigers