Klacht: uw definitie van een complete bril; u verkoopt blijkbaar ook incomplete brillen?

op 04 juli 2019 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Beste allen, ik heb zojuist in uw filiaal in winkelcentrum Woensel een zonnebril van Ray Ban willen kopen met uw 50% korting aktie, die ik vooruitlopend op uw website via de aktie heb uitgezocht. Ik krijg van uw medewerker te horen dat de actie alleen geldt voor ‘komplete’ zonnebrillen, waarop ik uw medewerker vroeg of de uitgezochte zonnebril dan niet kompleet is? ik zou een zonnebril op sterkte moeten kiezen om in aanmerling te komen voor de korting, zo interpreteerde uw medewerker het. Mijn interpretatie van een komplete bril is toch écht anders. Als u de actie alleen wil laten gelden voor brillen op sterkte, moet u dát zeggen, en niet beweren dat u dat (alleen) een complete bril noemt, en andere niet. Graag uw reactie, zodat ik dit met uw reactie naar KASSA kan sturen.

dat u op uw website aanpast dat u de actie laat gelden voor alleen brillen op sterkte, of dat u mij de zonnebril bij u laat kopen volgens de geldende actie

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 04 juli 2019 om 17:03 geantwoord

Beste Jan de Haan,

Bedankt voor het melden van uw onvrede.

Ik vind het erg spijtig dat onze reclame-uiting verwarring heeft veroorzaakt. Ik neem uw feedback hierover mee, zodat wij hier met het bedenken toekomstige acties rekening mee kunnen houden, zodat er minder aan de interpretatie overblijft. Ik dank u dan ook dat u de moeite heeft genomen om ons hiervan op de hoogte te stellen.

Ik begrijpen dat de term complete bril misschien vraagtekens oproept. Elke bril die wij verkopen is natuurlijk compleet, alleen spreken wij bij een bril zonder glazen op sterkte van een standaard en bril en een bril met glazen op sterkte heet een complete bril op maat. In onze actievoorwaarden, te vinden op https:www.hansanders.nlacties50procent, geven wij onze definitie van een complete bril aan. Daar staat het volgende:

Een complete bril is een montuur met kunststof glazen op sterkte, voorzien van kraswerende laag en ontspiegeling.

Hiermee geven wij meteen aan dat het dus wel mogelijk om met uw Ray-Ban zonnebril aan de 50% kortingsactie deel te nemen, maar dan moet u er wel kraswerende en ontspiegelde glazen kopen. Dit kan ook zonder een correctie in de glazen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Linda
Hans Anders Webcare