Klacht: uw beoordeling van 9,2 voor verblijf Gallipoli Mosco Inn Italië

op 23 augustus 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

De beoordeling van 9,2 voor verblijf Gallipoli Mosco Inn , Italë Lijkt ons althans sterk overdreven omwille van:
1/ onhygiënische kamer met onvoldoende verluchting
2/ accommodatie kamer en badkamer: verlichting badkamer defect, ’s morgens amper water uit de douche, minibar defect…
3/ bar in de accommodatie gesloten ..alhoewel wel vermeldt op de site … en hoogseizoen
4/onprofessioneel personeel, maar wel vriendelijk
5/ pover ontbijt,amper keuze, maar hetgene wat geserveerd werd was wel correct
6/ wij spreken nederlands,frans,engels,duits en spaans … het personeel amper engels en uiteraard perfect Italiaans
7/ de accommodatie is moeilijk te bereiken met bagages laat staan met de wagen
Besluit; uw beoordeling op booking.com lijkt ons dus fel overdreven en misleidend…zeker wat prijs/kwaliteit betreft
(wij betaalden voor drie overnachtingen 737,00€ ttz 245,66€/nacht)
Gezien wij vaker boeken via Booking.com … was dit wel een teleurstelling

Wij beoordelen de localisatie van deze accommodatie op 9/10 ...het verblijf in de accommodatie geven wij een score van 4/10 ... de aanpassing van de site op booking.com kan best even aangepast worden.
Desondanks deze minder aangename ervaring ... blijven wij boeken via Booking.com

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dauzac007