Klacht: Weer geen pakketlabel, wat een rommeltje hier

Bvr20 op 21 oktober 2022 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wederom maar weer een klacht hierin zetten na aanleiding van de andere klacht.
Echt ongelooflijk hoe slecht alles werkt bij jullie.
Na aanleiding van vorige klacht vandaag maar wederom een pakketlabel aan proberen te maken.
Alles prima, totdat je betaalt hebt want dan gaat de site op zwart en krijg je geen label te zien. Ook niks in mijn account en ook niks in mijn mail. Offerte krijg je wel binnen ja, alsook wijziging van gegevens maar label ho maar.
Heel leuk allemaal 30 dagen wachten voordat je je geld terug krijgt. Dit kan 1x gebeuren maar geen 2 keer. Inmiddels zeker 25 euro lichter zonder label pfff. Noem dit niet normaal. Eenmalige fout? Zoals vorige keer vermeld werd laat dus maar zitten want dat is niet zo.
Vind het echt schandalig hoe dit opgelost word.
Inmiddels maar een label bij wen ander bedrijf gekocht dat wel werkt maar nu Inmiddels 35 euro kwijt voor alle keren dat ik een label moest kopen. Kom aub met een betere oplossing. Jullie site werkt niet fatsoenlijk, hoef je dus geen 30 dagen iemand op zn geld te laten wachten. Echt schande

Gewenste Oplossing:

Wil mijn geld terug en spoedig ook.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 24 oktober 2022 om 10:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bvr20

Heeft op 15 november 2022 om 09:39 geantwoord

En ja hoor wat ik al dacht. Automatisch geld retour na 30 dagen? Nou nee hoor dus totaal niet. Voor beide labels ook gewoon niet. Is dan wel van verschillende rekeningnummers afgeschreven maar dat doet er niet toe. Dit noem ik gewoon pure oplichting. Er zijn geen labels aangeleverd dus hoor ik mijn geld ook gewoon terug te krijgen. Word dit niet heel spoedig geregeld, dan ben ik genoodzaakt hier incasso op te zetten. Ik laat me niet van mijn geld afhandig maken zonder dienst, en denk dat 30 dagen al meer dan lang genoeg is om op te wachten!!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Bvr20