Mijn Klacht:
Ik probeer contact te zoeken met UPS en heb al 5 verschillende medewerkers aan de telefoon gehad. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Mijn verhaal is heel uitgebreid, ik wil graag een email kunnen sturen voor extra toelichting. UPS zegt: je moet contact opnemen met de verzender. De verzender zegt: Wij kunnen niet meer traceren, je moet zelf contact opnemen met UPS. UPS zegt nu: Er is geen pakket… Zender heeft niets verzonden. Terwijl ik gisteren een bericht kreeg van UPS dat de zending vandaag afgeleverd zou worden… Vandaag het bericht dat de zending geannuleerd is. En nergens meer te traceren!! Waar gaat het mis??
Gewenste Oplossing:
Ik wil weten waar mijn pakket is... 33 stuks a 15 kilo per stuk. Waar zijn ze? Of op zijn minst te woord gestaan via de klantenservice. Niet 5x een andere medewerker die niets oplost en je elke keer opnieuw je verhaal kunt doen
