Klacht: UPS haalt niet op, bestelt niet, neemt geen contact op, doet niets, behalve het herhalen van lippendiensten

op 08 januari 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het betreffen inmiddels 8 klachten rond 1 geplaatste bestelling, die in bijgaande brief zijn beschreven.

Gewenste Oplossing:

Als UPS mij de lijst met de concrete actiepunten stuurt voor systematische verbetering, ben ik tevreden. Ik vrees dat dit niet haalbaar is.
Ik ben me ervan bewust dat precies uitgeschreven klachten waardevol zijn. Daarom is de tweede optie dat UPS het pakket alsnog gratis verstuurt.
Met nadruk stel ik geen verontschuldigingen op prijs, want die bleken alle ongegrond en ongemeend.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 09:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Klant,

Het spijt ons dat wij niet tijdig hebben kunnen reageren op Uw klacht. Uw klacht is belangrijk, omdat dit ons helpt om de service naar onze klanten te verbeteren.

Sinds 12 April 2017 zijn wij actief op dit forum en vanaf heden zullen wij er zorg voor dragen, dat alle klachten geplaatst op dit forum door ons in behandeling genomen worden. Wij streven ernaar om onze klanten een zo groot mogelijke service te bieden en zullen er alles aan doen om eventuele klachten zo snel mogelijk naar tevredenheid van onze klanten op te lossen.

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Heeft op 01 mei 2017 om 04:52 geantwoord

Graag zou ik een inhoudelijk antwoord hebben over de klacht. Ik heb nu een standaard tekst gekregen over de late datum van behandeling (meer dan een jaar). Ook dat is natuurlijk een punt, maar eerst dus gaarne een inhoudelijk antwoord.
Met vriendelijke groet
jp hoefnagels

Alle klachten die gemeld zijn door JPHoefnagels