Klacht: UPS Express saver had 15-05-2020 afgeleverd moeten worden.

op 22 mei 2020 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 14-05-2020 een Express saver zending gedaan alleen blijven de track en tracé details hangen op aankomstscan Keulen. Vanaf deze scan op 14-05-2020 23:19 is er niets veranderd en is er ook geen afleverdatum te zien.. Nu zie ik wel dat de Posstad waarschijnlijk verkeerd is ingevuld alleen weet ik niet zeker of dit het probleem is aangezien de postcode etc. wel goed zijn. Normaal gesproken zijn de zendingen wel netjes op tijd alleen duurt het ons nu veel te lang. Extra betaald vanwege de vertragingen met standaardzendingen en nu duurt het alsnog langer dan een standaardzending. Graag duidelijkheid danku.

Gewenste Oplossing:

-Als de zending alsnog met spoed naar de ontvanger gaat.
-Als er duidelijkheid is over de afleverdatum, want ik moet volgend de TT gegevens iedere keer later terugkomen voor de geplande aflevering.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nvangroenn