Klacht: Upgraten van Antivirus voor een Mac computer

op 29 september 2016 over AVAST in de categorie Bewaking & Beveiliging

Ik had de free versie waar ik tevreden over was ,maar ik heb de AVast Security voor Mac met een jaar willen verlengen. Ik kreeg een activerings code voor de verlenging te activeren dan moest ik naar het programma gaan om de code in te vullen ,maar zo als beschreven klopte handleiding niet met het huidige programma dus ik kon het programma niet upgraten Toen heb ik de Helpesk via internet van Avast gebelt en die zouden dit goed zetten maar diegene van de helpdesk lukte het ook pas na 30 minuten was alles opnieuw in gesteld maar dit kost mij 30 maal 0.90 euro cent is 27.00 euro.Als er een goede beschrijving bij was geweest had ik het zelf kunnen oplossen.Daardoor heb ik een ander telefoonnummer gebelt en toen kwam ik weer bij die helpdesk uit wat weer 4.50 euro heeft gekost in totaal 31.50 euro ,ik vroeg aan het helpdesk het echte telefoonnummer van Avast en die zei dat daar geen nummer van was dat ik het online moest invullen maar dat was in het Engels waar ik niet mee weg kom .Schandalig vindt ik het .

Ik ben tevreden als ik mijn geld terug krijg wat het mij extra gekost heeft namenlijk 31.50 euro

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AVAST

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AVAST nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door andrevossen