Klacht: Unlocken SimKaart lage prioriteit? na opstappen klant!

op 11 juli 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Op 19 juni j.l. ben ik volgens afspraak over gegaan van Vodafone naar Tele2 met behoud van nummer en toestel. Sinds die dag herkent mijn toestel (HTC Desire) de nieuwe simkaart niet meer. Direct contact gezocht met Vodafone klantenservice. Case nummer geopent en na 48 uur eerste reactie dat unlockcode dient te worden aangevraagd. Deze is dus meteen aangevraagd, maar tot op heden niet ontvangen en toestel is dus nog steeds onbruikbaar. Volgens Vodafone wachten zijn op code van leverancier (HTC)! Maar HTC geeft aan: Hiermee kunnen wij u helaas niet van dienst zijn omdat de software op de telefoon is van Vodafone en ook alleen zij u kunnen voorzien van de unlock code voor de telefoon.

Hele volksstammen schijnen eenvoudig hun toestel te kunnen unlocken, waarom is deze van mijn dan zo'n langdurig project?

Gewoon binnen 48 uur unlock code instructies krijgen!!

Bericht van Vodafone

5 jaren geleden - Beste rkoster99, Wegens technische redenen hebben we je klacht nu pas ontvangen. Hiervoor wil ik graag mijn excuses aanbieden. Indien je klacht nog aktueel is, wil ik je verzoeken om je klacht opnieuw in te dienen. Dan wordt deze alsnog behandeld. Met vriendelijke groet, Jeannette Vodafone - Medewerker Klachtafhandeling

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Vodafone

Heeft op 10 september 2012 om 09:45 geantwoord

Wegens technische redenen klant verzocht om klacht opnieuw in te dienen, als deze nog aktueel is.

Alle klachten die gemeld zijn door rkoster99