Klacht: Verzuimd rekening op te sturen

Gertjekets op 09 juli 2020 over Unigarant in de categorie Verzekering

In april verzuimd om een rekening te sturen dus ook niet betaald en achteraf een brief sturen om te melden dat ik een wanbetaler ben en dat ik uit de verzekering ben gezet. Gelijk een telefoon gesprek gedaan en daar te horen hebben gekregen dat ik geen verzekering meer kan nemen. Het gaat over een bedrag van HOUD U VAST €7,35

Gewoon de verzekering heropenen en mij de juiste informatie sturen

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Unigarant over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Unigarant in behandeling genomen

Bericht van Unigarant

2 jaren geleden - Beste mevrouw Grootswagers, Hierbij bevestigen wij dat uw klacht in goede orde is ontvangen en geregistreerd staat. Uw klacht wordt door ons zorgvuldig beoordeeld en behandeld. U ontvangt uiterlijk 24 juli 2020 een reactie van ons. Bij complexe zaken is dat helaas niet altijd mogelijk. Is dit het geval, dan stellen wij u daarvan tijdig op de hoogte. Voor dit moment vertrouw ik er op u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Unigarant Verzekeringen Klachtenmanagement

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Unigarant een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Unigarant

Heeft op 14 juli 2020 om 13:46 geantwoord

Gertjekets

Heeft op 14 juli 2020 om 14:07 geantwoord

Geen mening meer. Heb het nu bij tros radar neergelegd. Word er tenminste nog iets gedaan voor mijn lidmaatschap. Die zijn namelijk van mening dat er nooit sprake kan zijn van verplichte automatische incasso. Dank u wel.

Alle klachten die gemeld zijn door Gertjekets