Klacht: Schadeloosstelling in verband met vermissing accu van 750 Watt

E. Boogaard op 29 maart 2022 over Unigarant in de categorie Verzekering

Geachte heer of mevrouw,
vorig jaar is het frame van mijn e-bike gebroken. Dit is toen gerepareerd door de leverancier, maar mijn accu die er op zat van 750 Watt is op onverklaarbare wijze verdwenen. De leverancier zegt, dat de e-bike is aangeleverd zonder accu, terwijl de fietsenmaker de e-bike met accu heeft aangeleverd aan de leverancier.
Ik heb hierover melding gemaakt bij Unigarant, maar op een ontvangstbevestiging na nooit meer wat gehoord

Ik zou graag schadeloos gesteld willen worden, omdat ik voor 600 euro een nieuwe accu heb moeten aanschaffen.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Unigarant over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Unigarant in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Unigarant een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Unigarant

Heeft op 30 maart 2022 om 09:31 geantwoord

Bericht van Unigarant

6 maanden geleden - Beste meneer Boogaard, Op 1 april hebben wij telefonisch contact met u gehad over uw klacht. Ondanks het feit dat er geen dekking was voor de schade, gaan wij toch een uitkering doen omdat er ook bij ons dingen fout zijn gegaan. Wij vertrouwen er op uw klacht hiermee naar tevredenheid te hebben afgehandeld. Met vriendelijke groet, Unigarant Verzekeringen Klachtenmanagement

Alle klachten die gemeld zijn door E. Boogaard