Klacht: behandeld als crimineel

[email protected] op 16 augustus 2020 over Unigarant in de categorie Verzekering

Man was in keuken van trapleer gevallen met emmer water ,laminaat omgekruld was op 27 juni schade gemeld bij unigarant zij hebben na dat ik er 14 mails over gestuurd heb foto’s en offerte is er en expert geweest die man zei het moet eruit ik ga in gesprek met hem en vertelde dat mijn vaat wasser ook stuk was hij heb alles opgestuurd naar unigarant krijg na twee weken een mail van speciale zaken dat ze niets gingen vergoeden om rede is het van de vaatwasser of emmer water ik heb schade gemeld over emmer water niet over vaatwasser krijg geen enkele reactie meer van die meneer
het is daar niet normaal de een weet niet wat de ander doet die meneer Meervel moet zijn naam veranderen in ALIBABA met zijn veertig rovers

Als ik daar normaal behandeld word en antwoord krijg een emmer water heb niets met vaatwasser te maken.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Unigarant over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Unigarant in behandeling genomen

Bericht van Unigarant

2 jaren geleden - Beste mevrouw Schachtschabel, Wij nemen uw klacht in behandeling. Wij verwachten uiterlijk 28 augustus 2020 inhoudelijk te reageren. Met vriendelijke groet, Unigarant Verzekeringen

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]