Klacht: unieke code werkt niet

op 06 september 2018 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik ontving gisteren een extra bon met een code.blijkbaar had ik iets gewonnen,ik kreeg bij het invoeren van de code de melding dat mijn klantenkaart de melding dat ik een niet geactiveerde klantenkaart nr had ingevoerd! dezelfde kaart die ik zojuist nog had laten scannen en waar ik die code op had gekregen met de meldingu hebt zojuist uw geactiveerde klantenkaart gescand daarom ontvangt u een unieke code,voer uw code in en vraag uw prijs op….ik vind dit gewoon oplichting van kruidvat bah bah

Gewenste Oplossing:

ik vind excuses aan alle vaste klanten van kruidvat op zn plaats

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Toenja