Klacht: Stake wordt automatisch verhoogt

op 30 juni 2020 over Unibet in de categorie Casino/entertainment

Ik was een bonus aan het kopen aan stake 20cent en dit koste 5€; terwijl de bonus draaide versprong de stake van 20cent naar 5€ ik had dit echter niet gezien want na 8jaarbinline gokken nooit meegemaakt dat de stake automatisch verhoogt dus wat gebeurde er ik zie het niet en ik duw en duw en duw en plots error geen geld genoeg ik speelde aan 5€ per draai en 3draaien er achter was ik 250€ kwijt door dat de stake zelf verhoogde ik krijg geen gehoor bij Unibet ze gaan het onderzoeken maar ik heb met mijn laatste geld een filmpje gemaakt van het voorval plus screenshot genomen van mijn spelgeschiedenis en nog krijg ik geen reactie terwijl andere vrienden van mij direct zeggen WoW wat is dit

Ik wil mijn 250€ terug want die 2draais waren normaal 10€waard maar doordat de bug het verhoogde was ik plots 250kwijt wat ik zelf niet gekozen had

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Unibet

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Unibet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ilsebluffs