Klacht: persoons gegevens account

Jason en Quincy op 09 juli 2018 over Unibet in de categorie Casino/entertainment

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds een tijdje ben ik lid bij unibet. ik heb samen met een vriend een account aan gemaakt onder zijn naam. Ik betaalde het geld en dan stond het op zijn naam. Hij is er helaas mee gestopt omdat hij te veel geld had verloren dus nam ik het account alleen over. heb alle gegevens veranderd naar mijn eigen en hoopte op het beste.

Het account moet nu alleen geverifieerd worden omdat ik een groot bedrag terug op mijn rekening wou storten. aangezien mn vriend niks meer met unibet te maken wil hebben heb ik mijn eigen documenten opgestuurd naar unibet. ID en bewijs waar ik woon etc.

Zelf las ik op internet dat ze soms de naam veranderen van de personen dus ging in live chat om het zelfde te regelen. alleen dreigen ze nu mijn account te terminaten. Het geld heb ik nog niet. Ik heb (omdat het wk 2018 bezig is) veel geld in bepaalde landen zitten. Maar als het acount geterminate word ben ik alles kwijt en geven ze me niks terug. Ze zeiden dat ik de regels overtreed en fraude pleeg omdat ik niet de gene ben waarvan het account is. Ze hebben wel een notie er bij geplaatst met dat ik het account overneem maar ze willen vooralsnog niet de naam veranderen in mijn eigen naam. Ik ben boven de 18 dus het is gewoon mogelijk. maar ze vertikken het om het te doen.

Gewenste Oplossing:

dat het account weer word vrijgegeven en dat ze het veranderen in mijn naam ipv de naam van mn vriend

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Unibet

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Unibet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door