Klacht: Misleidende emails

Klachtenman112 op 30 september 2023 over Unibet in de categorie Casino/entertainment

Via Unibet kreeg ik een e-mail om 10 euro te storten, een bet builder te maken met 3 uitslagen (1.10 odds minimaal) en daarna een free het te krijgen voor 10 euro.

Ik trok mijn stoute schoenen aan en accepteerde deze bet. Uiteraard heb ik ook ingezet en wachtte ik tot mijn free het beschikbaar kwam.

Helaas.. geen free bet en ook bij de klachten service kreeg ik te horen: sorry, deze e-mail was een fout en u krijgt geen compensatie of iets in die geest. Op mijn vraag waarom er geen e-mail uitging dat de verstuurde e-mail vanuit Unibet ongeldig was, kreeg ik geen concreet antwoord.

Ik vind dit erg misleidend en niet kunnen. Als goksite heb je natuurlijk als een bepaalde naam, en als je dan ook nog eens mensen gaat misleiden met foutieve aanbiedingen dan is het hek van de dam.

Unitbet kom je verantwoordelijkheid na en geef iedereen die free bet die gespeeld heeft.

10 euro free bet op alle sporten

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Unibet

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Unibet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Klachtenman112