Klacht: uitval trein

op 10 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

vrijdag 9 september werd op station Harlinger Haven omgeroepen dat de trein van 13.50 niet kwam (zonder opgaaf van reden) vervolgens kwam de trein van 14.15 ook niet zgn door vertraging en zijn we uiteindelijk maar lopend naar station Harlingen gegaan omdat de kans groter was dat daarvandaan wel een trein zou komen die richting Leeuwarden zou gaan.

Gewenste Oplossing:

Waarom werd er geen bus ingezet , je kunt toch zomaar niet zeggen dat de trein niet komt zonder reden en zonder oplossing.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 10 september 2016 om 22:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Lenie,

Wat jammer om te horen dat je hinder hebt ervaren van een het uitvallen van twee ritten van Harlingen Haven richting Harlingen. Vanwege een defecte trein en daardoor ontstane vertraging is dit inderdaad opgeheven. Omdat de treinvervangende bussen van touringbedrijven moeten komen, en het om een relatief kort traject en tijdsbestek gaat, is het voor ons niet mogelijk om op dat moment direct bussen in te zetten.

Mijn excuses voor het ongemak.

Mocht je een aanvraag tot geld terug bij vertraging in willen dienen, dan vind je daar hier informatie over terug: http://bit.ly/2c0lzKF

Met vriendelijke groet,
^NT
Arriva Webcare.

Alle klachten die gemeld zijn door Lenie Spoelstra