Klacht: uitval trein

op 10 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

vrijdag 9 september werd op station Harlinger Haven omgeroepen dat de trein van 13.50 niet kwam (zonder opgaaf van reden) vervolgens kwam de trein van 14.15 ook niet zgn door vertraging en zijn we uiteindelijk maar lopend naar station Harlingen gegaan omdat de kans groter was dat daarvandaan wel een trein zou komen die richting Leeuwarden zou gaan.

Waarom werd er geen bus ingezet , je kunt toch zomaar niet zeggen dat de trein niet komt zonder reden en zonder oplossing.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 10 september 2016 om 22:21 geantwoord

Beste Lenie,

Wat jammer om te horen dat je hinder hebt ervaren van een het uitvallen van twee ritten van Harlingen Haven richting Harlingen. Vanwege een defecte trein en daardoor ontstane vertraging is dit inderdaad opgeheven. Omdat de treinvervangende bussen van touringbedrijven moeten komen, en het om een relatief kort traject en tijdsbestek gaat, is het voor ons niet mogelijk om op dat moment direct bussen in te zetten.

Mijn excuses voor het ongemak.

Mocht je een aanvraag tot geld terug bij vertraging in willen dienen, dan vind je daar hier informatie over terug: http://bit.ly/2c0lzKF

^NT
Arriva Webcare.