Klacht: Uitval bussen

op 07 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik sta hier bij groenoord in leiden te wachten op de 365 richting schiphol, deze is 3 keer achter elkaar niet komen opdagen en de 365 richting rijnland zkh wil ook niet doorrijden om al deze wachtende mensen te helpen. Erg storend dit mis nu een training en mijn ouders moeten van ver komen om mij te komen halen. Verder staan er hier natuurlijk ook veel andere mensen met een afspraak. En als je menig busschauffeur vraagt of hij iets van opheldering heeft komt er niet veel meer uit dan een norse “weet ik veel” of “hoe moet ik dat in godsnaam weten”

Het zou erg fijn zijn als dit wat opgehelderd kan worden en de busschauffers wat vriendelijker zouden kunnen zijn. Ook zou een compensatie wel op zijn plek zijn aangezien ik nu niet mag spelen bij een belangrijke wedstrijd en mijn ouders ook een bbq hebben moeten afzeggen, buiten het feit dat we ongeveer 2 uur staan te wachten.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

10 maanden geleden - Goedenavond Carlos, Ik begrijp dat je een minder prettige ervaring hebt gehad. In verband met een file op de A4 hebben verschillende bussen, waaronder die van lijn 365, met grote vertraging gereden. Onze excuses hiervoor! Groet, ^JE

Arriva

Heeft op 14 september 2016 om 17:45 geantwoord

Groet,
^JE

Alle klachten die gemeld zijn door carlosvugs