Klacht: uitlevering keuken; DRAMA, 4 weken te laat en nog steeds niet compleet

op 20 oktober 2016 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben een keueken bij Hornbach Breda gekocht, prima keuken met een leuke actie op de apparatuur.

Week 37 moesten we contact opnemen voor de exacte leverdatum, levering zou week 38/39 zijn. Inmiddels is het week 42 en de keuken is nog steeds niet compleet.

Om het niet nog verder te laten oplopen heb ik uit nood maar een deel van de apparatuur ergens anders gehaald.

Toppunt is wel dat we uit coulance de vaatwasser gratis zouden krijgen. Deze is gisteren binnen gekomen; een compleet ander type dan we besteld hadden, zonder verpakking, handleiding etc.

Gewenste Oplossing:

een fatsoenlijke coulance regeling en asap de juiste apparatuur!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hornbach over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Hornbach in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hornbach een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hornbach

Heeft op 30 november 2016 om 10:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door dedooij