Klacht: Uitlaat gekocht , en betaald maar niks ontvangen

op 14 december 2017 over ING in de categorie Banken

Via Ideal heb ik uitlaat gekocht en betaald maar niks ontvangen
Graag aktie ondernemen
Het gaat om dit rekening
NL21 INGB 0674 7738 37
Met volgende omschrijvingen:
tra025ffe6b5d3a 0050003047245707, Marktplaats C2C, B VAN KAMPEN Referentie: 2017-12-07 13:06 005000304724570

Ik ben tevreden als mijn geld terug overgeboekt is

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Cheikh

7 maanden geleden - Lieve mensen Hierbij jullie laten opleten. Weer actief deze mensen op marktplaats. Koop en betaal niks bij hun. Het is een oplichterij praktijk Meer info even boven lezen

Bericht van ING

7 maanden geleden - Goedenavond, Allereerst wat vervelend dat er sprake is van oplichting. In dit geval kan je het beste aangifte doen bij politie.nl Wij werken nauw samen met het Landelijk Meldpunt InternetOplichting. Wij kunnen/mogen pas in actie komen op het moment dat wij hier een signaal van ontvangen. Natuurlijk ook verstandig om het bij Marktplaats zelf te melden! Met vriendelijke groet, Franck ING Webcare

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 28 december 2017 om 14:01 geantwoord

Goedenavond,

Natuurlijk ook verstandig om het bij Marktplaats zelf te melden!

Franck
ING Webcare

Heeft op 28 december 2017 om 14:52 geantwoord

Mijn grld terug boeken gezien dat zijn telefoon gecontroleerd is

Alle klachten die gemeld zijn door Cheikh